Jak zapaść w pamięć klienta? Upominki, kubki i tanie długopisy reklamowe

Kiedy klient korzysta z oferty naszego przedsiębiorstwa, w naszym interesie leży uczynić coś, co spowoduje, że ta osoba do nas powróci lub poleci nasze usługi swoim znajomym. Sposobów na ten rodzaj marketingu jest sporo. Przedsiębiorcy najchętniej wykorzystują upominki, które powodują, że firma zapada w pamięć klienta.

Podarowany upominek z kolei przywodzi na myśl konsumentowi pozytywne skojarzenia za każdym razem, gdy z takiego przedmiotu skorzysta. Kluczem jest zatem wybór takich upominków, które są dla klienta użyteczne. Należą do nich chociażby tanie długopisy reklamowe, a także kubki, kalendarze, rozmaite akcesoria biurowe oraz wiele innych przedmiotów. W tym także parasole, przenośna pamięć do komputera czy torby ekologiczne.

Najlepszym przykładem są zdecydowanie tanie długopisy reklamowe. Nie płacimy za nie zbyt wysokiej ceny. Przeważnie kwoty, jakie płacimy za tanie długopisy reklamowe już z nadrukiem sięgają około 35 - 60 złotych za 100 sztuk. Cena jest uzależniona między innymi od jakości długopisów, a im lepsze, tym są one oczywiście droższe.

Wiele firm wykorzystuje tanie długopisy reklamowe jako upominki dodawane do zamówień zwykłych klientów, zaś dla klientów stałych lub takich, którzy współpracują z firmą polecając ją znajomym przygotowują coś specjalnego. Mogą to być na przykład upominki w postaci wiecznego pióra lub jakiegoś innego przedmiotu, zawierającego oczywiście wygrawerowane logo przedsiębiorstwa. Jest to rozwiązanie niezbyt kosztowne, ale dla klienta bardzo miłe, a przede wszystkim skuteczne pod względem budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.